۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 39
  • 27 ژوئن 2014 - 19:06

برفر در نشست خبری : طرح جامع آبرسانی دزفول با چشم انداز سال ۱۴۲۰ اجرا می شود + تصاویر

برفر در نشست خبری : طرح جامع آبرسانی دزفول با چشم انداز سال ۱۴۲۰ اجرا می شود + تصاویر به گزارش روناش ، مدیر اداره آب و فاضلاب دزفول از طراحی و تصویب طرح جامع آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی مورد نیاز شهرستان دزفول با چشم انداز […]

برفر در نشست خبری :

به گزارش روناش ، مدیر اداره آب و فاضلاب دزفول از طراحی و تصویب طرح جامع آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی مورد نیاز شهرستان دزفول با چشم انداز سال ۱۴۲۰ تامین می شود …

به گزارش روناش ، مدیر اداره آب و فاضلاب دزفول از طراحی و تصویب طرح جامع آبرسانی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح آب آشامیدنی مورد نیاز شهرستان دزفول با چشم انداز سال ۱۴۲۰ تامین می شود.

ˈجمال الدین برفرˈ در نشست خبری به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب از طرح جامع آبرسانی دزفول به عنوان یک پروژه بزرگ ملی نام برد و افزود:برای اجرای این طرح تعداد ۲۰ حلقه چاه باید حفر شود.

وی اظهار داشت:طبق طرح مصوب ۶۰ درصد آب مورد نیاز شهرستان دزفول از محل منابع آب زیر زمینی و ۴۰ درصد دیگر نیز از آب های سطحی و تصفیه خانه آب باید تامین شود.

مدیر آب و فاضلاب دزفول با بیان اینکه اجرای طرح جامع آبرسانی دزفول بر عهده سازمان آب و برق خوزستان می باشد افزود: اجرای طرح جامع آبرسانی دزفول به دلیل کمبود اعتبار عقب ماندگی دارد.

وی با تایید مشکل افت فشار آب ناشی از مشکل تامین آب در شهرستان دزفول بیان داشت: در حالیکه از تمام ظرفیت برای تامین آب شهرستان دزفول استفاده می شود اما همچنان مناطقی در شهر دزفول با مشکل افت فشار آب مواجه هستند.

برفر ظرفیت مخازن آب آشامیدنی دزفول را در حال حاضر ۳۰ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت:شهرستان دزفول در حال حاضر ۲۰ هزار مکعب کمبود حجم مخزن ذخیره آب دارد.

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر آب مورد نیاز ۱۰۰ هزار مشترک خانگی ، تجاری و صنعتی در شهر دزفول و شهرهای صفی آباد ، میانرود ، شمس آباد ، حمزه ، سالند و شهر امام و نیز ۲۰ روستای منطقه که زیر پوشش مدیریت آب و فاضلاب دزفول می باشند از طریق ۲۸ حلقه چاه عمیق تامین می شود.

مدیر امور آبفا دزفول همچنین در تشریح عملکرد این اداره طی یکسال گذشته گفت:شبکه فاضلاب دزفول در سال گذشته به اندازه دوازده سال توسعه یافت.

برفر افزود:در دوازده سال گذشته ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در دزفول هزینه شد که این درحالی است که در یکسال گذشته حدود یکصد کیلومتر شبکه انتقال و جمع آوری فاضلاب با صرف اعتباری معادل ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود:در حالیکه در مدت دوازده سال گذشته تعداد سیزده هزار اشتراک فاضلاب در دزفول نصب شده این رقم در مدت یکسال اخیر بیش از سیزده هزار اشتراک بوده است.

برفر افتتاح فاز نخست تصفیه خانه شمال را از دیگر اقدامات آب وفاضلاب در سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت:فاز نخست تصفیه خانه شمال با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب فاضلاب جوابگوی شبکه فاضلاب دزفول بوده ضمن اینکه فاز دوم آن نیز در دست بررسی و مطالعه است.

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول تعویض کابل های برق تصفیه خانه شمال را از دیگر اقدامات این اداره در سال گذشته برشمرد و افزود:در این مدت تعداد ۴۰۰ انشعاب آب در طرح مسکن مهر ˈمهر شهرˈ ، ۴۰۰ انشعاب آب در کوپیته و ۴۰۰ انشعاب در مسکن مهر آزادگان واگذار شد ضمن اینکه تعداد ۲۲۰ انشعاب غیر مجاز کشف و تبدیل به اشتراک مجاز شد.

برفر تامین آب آشامیدنی پایگاه چهارم شکاری دزفول را از دیگر اقدامات مدیریت آب و فاضلاب دزفول خواند و اظهار داشت:در دو سال گذشته ۳۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در این پایگاه اجرا شد.

وی تامین آب کارخانه در دست احداث فولاد دزفول را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد و گفت:این طرح با بیش از چهار هزار کیلومتر توسعه شبکه اجرا گردید.

مدیر آبفا دزفول در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران نیز بود .

مرجع : ایرنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

۱ دیدگاه

  1. شوخی میکنی؟

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.