۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 200
  • 08 دسامبر 2014 - 5:11

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی اهواز در اعتراض به هتک حرمت عزای حسینی + تصاویر

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی اهواز در اعتراض به هتک حرمت عزای حسینی + تصاویر همانطور که در خبری پیش از این اشاره شد یکشنبه شب، نهم آذرماه از ساعت ۲۱ مراسمی تحت عنوان “همه اقوام من” توسط کانون گردشگری آبرون در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد. به نقل از رهیاب،همانطور که […]

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی اهواز در اعتراض به هتک حرمت عزای حسینی + تصاویر

همانطور که در خبری پیش از این اشاره شد یکشنبه شب، نهم آذرماه از ساعت ۲۱ مراسمی تحت عنوان “همه اقوام من” توسط کانون گردشگری آبرون در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

به نقل از رهیاب،همانطور که در خبری پیش از این  اشاره شد یکشنبه شب، نهم آذرماه از ساعت ۲۱ مراسمی تحت عنوان “همه اقوام من” توسط کانون گردشگری آبرون در تالار شهدای دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

در این مراسم به اسم معرفی اقوام و قومیت های مختلف بخشهایی از موسیقی های قومیت های مختلف اجرا شد که این اجرای موسیقی با کف و سوت حاضران همراه بود و این در حالی است که در ایام محرم و صفر قرار داریم و بسیاری مردم خود را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی آماده می کنند. نکته دیگر اینکه همانگونه که در فیلم مشخص است این مراسم به صورت مختلط برگزار شده است که این موضوع نیز جای تأمل دارد.

در اعتراض به این حرکت غیرمتعارف این کانون و برگزاری جشنی با این ماهیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ظهر دوشنبه، ۱۰ آذرماه در این دانشگاه تجمع کردند.

 

 

60

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.