۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » ویژه ها
  • شناسه : 190
  • 12 نوامبر 2014 - 18:56

تقی زاده خبر داد: ۴۰ درصد از مدارس خوزستان هوشمند سازی می شوند

تقی زاده خبر داد: ۴۰ درصد از مدارس خوزستان هوشمند سازی می شوند اهواز – خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برنامه ریزی صورت گرفته برای هوشمندسازی ۴۰ درصد از مدارس این استان خبر داد. محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان در سند توسعه استانی […]

تقی زاده خبر داد:

۴۰ درصد از مدارس خوزستان هوشمند سازی می شوند

اهواز – خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برنامه ریزی صورت گرفته برای هوشمندسازی ۴۰ درصد از مدارس این استان خبر داد.

محمد تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان در سند توسعه استانی خود که تدوین کرده طرح «کاربرد فن آوری های نوین آموزشی در مدارس» را برای بهبود وضعیت فعلی آموزش و پرورش استان برنامه ریزی کرده است. این طرح به منظور تسهیل فرآیند یاددهی، یادگیری دانش آموزان، آشنایی و بهره مندی از فناوری های نوین و کسب مهارت های لازم اجرا می شود.

وی افزود: تسهیل دسترسی دانش آموزان به علوم روز و فن آوری های نوین، ایجاد روحیه نوآوری و خلاقیت در میان دانش آموزان و کسب مهارت های لازم با بهره مندی از فن آوری های نوین از اهداف کیفی این طرح است.

مدیرکل آموزش و پروش خوزستان تصریح کرد: همچنین هوشمند سازی ۴۰ درصد از مدارس استان و برنامه ریزی برای تشکیل بانک محتوای الکترونیکی در مدارس از جمله اهداف کمی این طرح هستند.

تقی زاده بیان کرد: این طرح در سطح استان با تشکیل شورا و شناسایی مدارس هدف توسط معاونت پژوهشی، برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش در طول سال به اجرا درمی آید.

وی عنوان کرد: طرح فوق با آموزش معلمان و تجهیز مدارس به سخت افزار و نرم افزار توسط رئیس ادارات در سطح مناطق و نواحی اجرا می شود. همچنین مدیران مدارس در این طرح وظیفه نصب، راه اندازی، آموزش و به کارگیری نرم افزارها در محیط آموزشی را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پروش خوزستان در پایان گفت: به منظور ارزیابی عملکرد اجرای طرح در استان، گروه های نظارتی برای بازدیدهای حضوری و دریافت گزارش از مناطق و نواحی اعزام می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.