۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1306
  • 13 نوامبر 2015 - 13:17

دکتر قبادیان اساساً به رامهرمز نمی آید/عده ای برای تبلیغات از نام اشخاص و جریانات سوءاستفاده می کنند

تماس خبرنگار یاران ۳۱۳ با دکتر قبادیان دکتر قبادیان اساساً به رامهرمز نمی آید/عده ای برای تبلیغات از نام اشخاص و جریانات سوءاستفاده می کنند/جزئیات عملکرد انتخاباتی یک جریان خاص سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳ :پیامکی تبلیغاتی در دو روز اخیر در شبکه مجازی با عنوان جلسه ی “اصلاح طلبان رامهرمز” با سخنرانی دکتر قبادیان از […]

تماس خبرنگار یاران ۳۱۳ با دکتر قبادیان

دکتر قبادیان اساساً به رامهرمز نمی آید/عده ای برای تبلیغات از نام اشخاص و جریانات سوءاستفاده می کنند/جزئیات عملکرد انتخاباتی یک جریان خاص

fu1006

سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳ :پیامکی تبلیغاتی در دو روز اخیر در شبکه مجازی با عنوان جلسه ی “اصلاح طلبان رامهرمز” با سخنرانی دکتر قبادیان از فعالان ایذه منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳؛ در دو روز اخیر پیامکی تبلیغاتی با عنوان نشست «اصلاح طلبان رامهرمز» با سخنرانی دکتر قبادیان در چند شبکه مجازی منتشر شده است که با پیگیری خبرنگار یاران ۳۱۳ و طی تماسی با قبادیان، مشخص شده است اساساً آقای دکتر قبادیان به رامهرمز نمی آید و سخنرانی نخواهد داشت و امشب در ایذه برنامه دارد.(صوت تماس در اختیار یاران ۳۱۳ قرار دارد)

2015-02-20_15-59-59

در این تبلیغات مجازی که بانی آن اصلاً معلوم نیست و مشخص نیست از طرف کدام کاندیدا، شخصیت یا مجموعه برنامه ریزی شده است اهداف آن نیز ناپیدا و مشکوک است. چرا که بانی نشست معرفی نشده است، سخنران برنامه هم اعلام کرده که امشب در ایذه برنامه دارد و در رامهرمز برنامه ای ندارد و برای عموم معلوم نیست هدف از این تبلیغات خلاف واقع چیست؟ و چه کسانی پشت پرده این تبلیغات قرار دارند؟

با پیگیری خبرنگار یاران ۳۱۳ ظاهراً برخی از افراد که از نفوذ و پایگاه اجتماعی بی بهره اند با سوءاستفاده از نامِ “اصلاح طلبی” تبلیغات می کنند تا بتوانند افرادی را در این نشست جمع کنند و کاندیدای خود را به آنان تحمیل کنند حال آنکه اساسا در شهرستان رامهرمز هیچ مجموعه ای با عنوان و شناسنامه “اصلاح طلب” فعالیت ندارد. یاران ۳۱۳ که به مستنداتی در خصوص عملکرد این عده در چند ماه اخیر دست یافته است به زودی نکاتی را در خصوص مشی انتخاباتی این افراد مسائلی را با مردم در میان می گذارد که این افراد دنبال اشخاص معلوم الحال و مشکل داری نیز رفته اند تا بتوانند آنان را به عرصه رقابت بکشانند که در صورت ردصلاحیت نماینده، کاندیدایی برای رقابت داشته باشند.

بی تردید اینگونه تبلیغات جهت سوءاستفاده از نام افراد و یا نام جریانات اثر سوء دارد و مردم بیشتر از اینکه جذب شوند بعد از مشاهده واقعیت طرد می شوند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.