۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی
  • شناسه : 678
  • 16 آگوست 2015 - 6:59

روایت سعید جلیلی از لخت بودن پادشاه!

روایت سعید جلیلی از لخت بودن پادشاه! صفحه سعید جلیلی در اینستاگرام با انتشار این عکس نوشت: یک بار کسی در خیابان از من پرسید: این چند تا سانتریفیوژ این قدر ارزش دارند که برایشان این همه هزینه کنیم؟ پاسخ دادم بروید از آنهایی بپرسید که برای گرفتن این چند سانتریفیوژ از ما اینقدر در […]

روایت سعید جلیلی از لخت بودن پادشاه!

صفحه سعید جلیلی در اینستاگرام با انتشار این عکس نوشت:
یک بار کسی در خیابان از من پرسید: این چند تا سانتریفیوژ این قدر ارزش دارند که برایشان این همه هزینه کنیم؟ پاسخ دادم بروید از آنهایی بپرسید که برای گرفتن این چند سانتریفیوژ از ما اینقدر در دنیا سر و صدا راه انداخته اند!
واقعا چرا موضوع هسته ای ایران و چند سانتریفیوژ برای آنها اینقدر اهمیت پیدا کرده؟ آیا آنها که خودشان هزاران کلاهک هسته ای دارند نگران چند سانتریفیوژ ما هستند؟ خیر! آنها نگران این هستند که ایران دارد برای دیگر کشورهای دنیا الگویی را شکل میدهد که نه تنها آنها را به چالش میکشد بلکه در عین مقاومت پیشرفت هم میکند.
این همان چیزی است که در افسانه های کهن بسیاری از ملت ها هست که نکند کسی داد بزند پادشاه لخت است و همه متوجه بشوند و بفهمند آن تصویری که از پادشاه و کدخدا نزد خود ساخته اند واقعیت ندارد، بلکه میتوان در برابر او هم ایستاد و موفق شد. لذا اینکه میگوییم رمز پیشرفت همان مقاومت است یک شعار نیست بلکه واقعا با مقاومت و ایستادگی مقابل زورگویان است که میتوان به پیشرفت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.