۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی
  • شناسه : 1377
  • 21 نوامبر 2015 - 16:23

سیدناصرموسوی و رسانه های اصلاح طلب خوزستان +تصاویر

موسوی درحالی با جمع رسانه های طیف خاص استانی به گفتگو نشست که این رسانه ها از حامیان رسانه ای اصلاح طلب در استان بوده و مواضع معلوم الحالی دارند.

یک بام و دو هوا؛

سیدناصرموسوی و رسانه های اصلاح طلب خوزستان +تصاویر

سیدناصر موسوی نماینده سابق مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با رسانه های اصلاح طلب خوزستان  نشستی صمیمانه داشت.

 

به گزارش یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز روز گذشته سیدناصر موسوی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس های ششم ،هفتم و هشتم با رسانه های مکتوب و الکترونیکی اصلاح طلب خوزستان در اهواز نشستی صمیمانه داشت.

موسوی درحالی با جمع رسانه های طیف خاص استانی به گفتگو نشست که این رسانه ها از حامیان رسانه ای  اصلاح طلب در استان بوده و مواضع معلوم الحالی دارند.

گفتنی است سیدناصر موسوی در حالی که ادعای خط اصولگرایی می کند یکی از کاندیدا های حوزه انتخاباتی رامهرمز و رامشیر برای کسب صندلی نمایندگی مردم در مجلس دهم است.

اما با نگاه به اطرافیان وی متوجه خواهید شد که افراد نردیک به وی را اصلاح طلبان و کارگزارانی هایی تشکیل می دهند که اعتقادی به خط اصولگرایی ندارند.

همچنین قابل توجه است که سیدناصر موسوی در سال ۸۸ ،هم در ستاد دکترمحمود احمدی نژاد  و هم در ستاد میرحسین موسوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

۳ دیدگاه

  1. با سلام و احترام
    جناب اقای حجه الاسلام سید ناصر موسوی انسانی ارزشی ، اصولگرا و ولایی می باشند و با تمام توان برای خدمت به مردم دیار خویش تلاش خواهند نمود
    جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای

  2. اولا که سید ناصر یک فرد بیطرف میباشد و همیشه در خط رهبری و از اندیشه های صجیح هر رئیس جمهوری که انگیزه اش برای رشد و ارتقاء جایگاه ملت باشد حمایت میکند.
    جناب رئیس جمهور و یا رئیس مجلس و حتی اکثر مسئولینی هستند که روزانه شاید با بیش از ۵۰ گزارشگر اصلاح طلب و یا اصول گرا مصاحبه میکنند، این که نیاید عیب داشته باشد ، ایشون در مقام خودش پاسخگوی اهل رسانه هستند و فرقی هم به حالشون نمیکنند.
    عشق ما مردم رامهرمز سید ناصر موسوی
    سید همه به انتظار آمدنت ایستاده ایم، ایستاده ایم همانند کوه بیستون

  3. سلام جناب موسوی فردی بسیار ارزشی و پیرو خط ولایت رهبری هستند و جایگاه و شان ایشان قابل احترام میباشد بااین کار شکنیها نمیتوانید این سید رو از دل وذهن مردم رامهرمز در بیاورید و حول قوه الهی ۷ اسفند بر کرسی مجلس تکیه خواهند زد چون کسی به غیر از ایشون لیاقت چنین مقامی را ندارد

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.