۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه ها
  • شناسه : 452
  • 08 جولای 2015 - 11:27

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم را به شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس فراخواند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم را به شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس فراخواند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد انتقاضه و قدس خوزستان در اطلاعیه ای مردم مومن و روزه دار خوزستان را به شرکت حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند. به گزارش یاران ۳۱۳؛ در اطلاعیه شورای هماهنگی […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مردم را به شرکت حماسی در راهپیمایی روز قدس فراخواند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد انتقاضه و قدس خوزستان در اطلاعیه ای مردم مومن و روزه دار خوزستان را به شرکت حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواند.

به گزارش یاران ۳۱۳؛ در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد انتفاضه و قدس خوزستان که روز دوشنبه به ایرنا مرکز اهواز نمابر شد آمده است’ امسال در آستانه روز جهانی قدس و روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص)، جهان شاهد حملات وحشیانه، نامشروع و غیرانسانی رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی پناه یمن است ، جنگی نیابتی که با قصد به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان از اولین قبله مسلمین و مهمترین مساله جهان اسلام یعنی آرمان قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس انجام می شود’.

این اطلاعیه می افزاید’مردم خوزستان در روز جهانی قدس در خیزش عظیم در کنار ‘جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی’ و در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر می دهند و دوشادوش برادران دینی خود در نوار غزه ، کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه برمی خیزد’.

بنا به این گزارش راهپیمایی روزجهانی قدس در اهواز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه ۱۹تیر مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان از مسجد آیت الله موسوی جزایری واقع در بازار سرپوشیده حضرت امام خمینی (ره) به سمت مصلای مهدیه حضرت امام خمینی (ره) این شهر برگزار می شود.

با توجه به اهمیت و ضرورت پرداختن به روز جهانی قدس و راهپیمایی آن و آرمان قدس شریف و نمایش وحدت جهان اسلام در یک روز بزرگ، روز جمعه نوزدهم تیر به عنوان روز جهانی قدس اعلام شده است.

مسلمانان آزادیخواه سراسر جهان همزمان با روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسراییل و آزادی قدس شریف سر می دهند.

حضرت امام خمینی (ره) در مرداد ماه ۱۳۵۸آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.