۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1105
  • 30 اکتبر 2015 - 18:12

عدم واگذاری سالن ارشاد به برنامه استکبارستیزی/ امام(ره): «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»

اقدام عجیب اداره ارشاد رامهرمز در آستانه بزرگداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی عدم واگذاری سالن ارشاد به برنامه استکبارستیزی/ امام(ره): «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید» سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳: اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان رامهرمز در اقدامی تأمل برانگیز از هماهنگی سالن همایش ها برای برنامه استکبارستیزی در آستانه ۱۳ […]

اقدام عجیب اداره ارشاد رامهرمز در آستانه بزرگداشت ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی

عدم واگذاری سالن ارشاد به برنامه استکبارستیزی/ امام(ره): «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید»

index

سرویس سیاسی- یاران ۳۱۳: اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان رامهرمز در اقدامی تأمل برانگیز از هماهنگی سالن همایش ها برای برنامه استکبارستیزی در آستانه ۱۳ آبان خودداری کرده است.

به گزارش خبرنگار یاران ۳۱۳؛ به نقل از منابع آگاه، اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان رامهرمز در اقدامی عجیب و بی سابقه از واگذاری سالن همایش های اداره ارشاد به برنامه ای با حضور یک پژوهشگر آمریکایی ضد دولت آمریکا، خودداری کرده است.

به مناسبت ۱۳ آبان سالروز کشتار دانش آموزان در سال ۵۶ توسط رژیم پهلوی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی و همچنین سالروز تبعید حضرت امام(ره) از عراق به ترکیه، هر ساله در سراسر کشور برنامه های مفصل استکبارستیزی برگزار می شود و همه مدارس، دانشگاه ها، ادارات و مساجد در سطح کشور برنامه هایی در این زمینه برگزار می کنند.

ییییی

ماجرا از این قرار است که یکی از تشکل های دانشجویی شهرستان رامهرمز جهت بزرگداشت ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی اقدامه به دعوت از یک پژوهشگر و نویسنده بین المللی از آمریکا کرده است که جهت برگزاری این مراسم در سالن همایش های اداره ارشاد به اداره ارشاد مراجعه می کند اما با جواب رد مواجهه می شود. همچنین برخی مسئولین محلی نیز برای برگزاری این مراسم در سالن ارشاد تلاش می کنند که رئیس اداره ارشاد با گفتن این جمله که :”این برنامه برای ما تبعات دارد” با برگزاری این برنامه در سالن ارشاد مخالفت می کند! حال این تبعات از سوی مسئولین دولتی سطح استان یا کشوری است!

پیش از این تشکل های دانشجویی رامهرمز با دعوت از شخصیت های بین المللی و حتی آمریکایی نیز در خصوص اقدامات ظالمانه مستکبرین جهانی به رامهرمز دعوت شده اند.

اقدام عجیب و بی سابقه اداره ارشاد شهرستان رامهرمز در حالی صورت می گیرد که رهبر معظم انقلاب در تمامی بیانات خویش، نسبت ادامه مبارزه با استکبار تأکید کرده اند و به همه مسئولین و آحاد ملت در خصوص برنامه نفوذِ دشمن هشدار داده اند و به جوانان و دانشجویان نیز فرموده اند:”خود را برای مبارزه با استکبار آماده کنید”.

حال باید از ریاست اداره ارشاد رامهرمز این سؤال را پرسید که مگر سیاست کلان نظام اسلامی در مبارزه با استکبار تغییر کرده است و یا سیاست های دولت آمریکا در قبال ایران اسلامی تغییر کرده است؟ آیا این اقدام شایسته برخورد از سوی مسئولین نیست؟

جریان نفوذی که در سال های اخیر به طور مرموزانه در دستگاههای دولتی نفوذ کرده است و سعی بر بزک آمریکا و حذف شعار “مرگ بر آمریکا” را دارند ظاهراً به رامهرمز نیز رسیده است! آنانکه به بهانه رفعِ تحریم ها- که دروغی بیش نیست- به دنبال بازگرداندنِ آمریکا به ایران هستند باید بدانند که خواب پریشانی است که هرگز تعبیر شدنی نیست!

آحاد ملت ایران به جز عده ی بسیار قلیلی نیز این مسئله را درک کرده اند که کوتاه آمدن نظام اسلامی در برابر آمریکا و دیگر مستکبرین دنیا در این دوسال هیچ تغییری در سیاست های آشکار و پنهان آمریکا نداشته است بلکه آنها را جری تر و تحریم ها را نیز بیشتر کرده است و لحن آنها را تندتر و تهدیدات آنها بیشتر شده است. حال با وجود اینکه مقام معظم رهبری به همراهی ملت ایران بر ادامه استکبارستیزی به علتِ ظلم بی شمار دولت های استکباری به ملت ایران و دیگر ملت های مظلوم جهان، تأکید کرده اند برخی مسئولین دولتی در یک دهن کجی آشکار در برابر این دستور صریح ایستاده اند. دیر یا زود سیلِ عظیم ملت ایران این عده معدود را غرق خواهد کرد.

امام و امریکا

جملاتی را از حضرت امام(ره) در خصوص ۱۳ آبان به این مسئولین یادآوری می کنیم:

  1. «سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.
  2. آمریکا، وابستگان و نوکران آن از اسلام سیلی خورده و با اسلام به دشمنی برخاسته‌اند.
  3. آمریکای جهان‌خوار بداند که ملت عزیز، تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت.
  4. ملل اسلام از اجانب عموماً و از آمریکا خصوصاً متنفر است.
  5. تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هستیم.
  6. همه مردم می‌دانند که باید در مقابل آمریکا بایستند و استقلال داشته باشند
  7. هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.
  8. در رأس همه مسائل اسلامی ما، قضیه مواجهه با آمریکاست.
  9. ملت ما دشمن شماره یک خود را آمریکا می داند.
  10. ما تا آخرین نفس در مقابل آمریکا ایستاده‌ایم.
  11. دانشجویان مسلمان و مبارزی که لانه جاسوسی را اشغال کردند ملت را سرافراز کردند.
  12. خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچک‌ترین غفلتی کنید نابود می شوید.
  13. امروز دانش‌آموزان باید سعی کنند تاریخ انقلاب اسلامیمان را و نقش وحدت بین خودشان و دانشگاهیان با روحانیون بیاموزید.
  14. دانش‌آموزان، جوانان ادامه دهنده عاشورا و کربلا و مکتب هستند.
  15. تهدیدات و تبلیغات دولت آمریکا به قدر پشیزی نزد ملت ما ارزش ندارد
  16. ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد وجاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم.
  17. ملت بزرگ ایران مثل یک صاعقه بر سر آمریکا فرودآمده است».

امید است دیگر مسئولین شهرستان رامهرمز و استان نسبت به این مسئله واکنش صریح نشان داده و اداره ارشاد شهرستان را از این اقدام غلط و نابجا باز دارند.

پایان خبر/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.