۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگی
  • شناسه : 178
  • 12 نوامبر 2014 - 18:26

مسابقه سراسری کتابخوانی همراه با جوایز نویس/ برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «من زنده‌ام»

مسابقه سراسری کتابخوانی همراه با جوایز نویس برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «من زنده‌ام» مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در سراسر کشور برگزار خواهد شد. این مسابقه در اایام محرم و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان به ویژه نسل جوان با خاطرات رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «من زنده‌ام» مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» […]

مسابقه سراسری کتابخوانی همراه با جوایز نویس

برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «من زنده‌ام»

مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در سراسر کشور برگزار خواهد شد. این مسابقه در اایام محرم و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان به ویژه نسل جوان با خاطرات رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی «من زنده‌ام»
مسابقه کتابخوانی «من زنده‌ام» در سراسر کشور برگزار خواهد شد. این مسابقه در اایام محرم و به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان به ویژه نسل جوان با خاطرات رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می توانند به یکی از شعب مرکز فرهنگی رسانه بیداری به آدرس :
شعبه اول : نادری خیایان خوانساری نبش کافی
شعبه دوم : اتوبان حضرت آیت الله بهبهانی جنب حوزه علمیه امام خمینی ره مراجعه نماییند.
شرکت‌کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۲۱۷۲۵ تماس بگیرند.
به برندگان این مسابقه جوایز نفیسی از جمله ۵ کمک هزینه حج عمره و ۵۰ کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و دو میلیارد ریال جوایز نقدی اهدا می گردد.
«من زنده‌ام» شرح حال و خاطرات معصومه آباد از روزهای کودکی تا پایان اسارت است که در فصل‌های مختلف تنظیم شده اما نقطه ثقل اثر مربوط به چگونگی به اسارت درآمدن وی و دوستانش و ایامی است که به همراه سه تن دیگر از دختران در اسارتگاه‌های عراق محبوس بود.
امام خامنه ای در تفریظ این کتاب آورده اند:
کتاب را با احساس دوگانه‌ی اندوه و افتخار و گاه از پشت پرده‌ی اشک، خواندم و بر آن صبر و همت و پاکی و صفا، و بر این هنرمندی در مجسم کردن زیبائی‌ها و زشتی‌ها و رنج‌ها و شادی‌ها آفرین گفتم. گنجینه‌ یادها و خاطره‌های مجاهدان و آزادگان، ذخیره‌ی عظیم و ارزشمندی است که تاریخ را پربار و درس‌ها و آموختنی‌ها را پرشمار می‌کند. خدمت بزرگی است آنها را از ذهنها و حافظه‌ها بیرون کشیدن و به قلم و هنر و نمایش سپردن.
این نیز از نوشته‌هائی است که ترجمه‌اش لازم است. به چهار بانوی قهرمان این کتاب بویژه نویسنده و راوی هنرمند آن سلام میفرستم.

این اثر در سال گذشته به چاپ رسید و در کمتر از یک‌سال به چاپ چهل و دوم رسیده است. انتشار این اثر را نشر بروج برعهده دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.