۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » خوزستان » سیاسی » ویژه ها
  • شناسه : 1506
  • 14 دسامبر 2015 - 20:45

نشست ۵ ساعته چالشی شورای اصولگرایی رامهرمز با سیدناصرموسوی+عکس

سیدناصرموسوی نماینده سابق مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی که از نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان می باشد سومین مهمان شورای اصولگرایی بود.

سومین نشست شورای اصولگرایی رامهرمز با کاندیداها:

نشست ۵ ساعته چالشی شورای اصولگرایی رامهرمز با سیدناصرموسوی+عکس

 

سیدناصرموسوی نماینده  سابق مردم رامهرمز و رامشیر  در مجلس شورای اسلامی  که از نامزدهای انتخاباتی حوزه شهرستان می باشد سومین مهمان شورای اصولگرایی بود.

سیدناصرموسوی

 سرویس سیاسی – یاران ۳۱۳ به نقل از رامهرمزنیوز سومین نشست شورای اصولگرایی شهرستان رامهرمز با نامزدهای  انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم باحضور خبرنگاران برگزار گردید.

سیدناصرموسوی نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در سه دوره قبل، مهمان سومین جلسه شورای اصولگرایی بود.

 در این جلسه محمد برنا و کمال مطوری با دو بخش سولات عمومی و تخصصی از  موسوی پرسش و پاسخ کردند و همچنین موسوی به تبیین دیدگاه ها و برنامه های خویش پرداخت.

کمال مطوری رئیس شورای اصولگرایی گفت : جلسه بعدی این شورا با اقبال محمدیان هماهنگ شده است و در روز جمعه برگزار خواهد شد و از نماینده فعلی شهرستان شمس الله بهمئی دعوت به عمل آوردیم که هنوز جوابی نداده و اعلام حضور نکردند.

سیدناصر موسوی در پایان این نشست درمورد این جلسه در گفتگو با خبرنگار رامهرمزنیوز گفت:از این نشست ها ناراحت نیستیم بلکه استقبال می کنم و این حرکت را حرکتی ارزشی و پسندیده ارزیابی می کنم که حاضرم برای این برنامه هزینه فکری کنم.

موسوی پیشنهاد داد که در یک محل مناسب با حضور حداقل ۵۰۰نفر از شهروندان جلسه مناظره با کاندیدا برگزار کنید که دیگر کاندیدی عملکرد دیگری را نتواند به نام خود مخابره کند.

وی ادامه داد؛ بنده حاضر هستم نه تنها با شمس الله بهمئی بلکه با هرکس دیگر مناظره کنم و در روز مناظره به تنهایی خواهم آمد و دیگران با هرکسی می خواهند بیایند.

ضمنا فیلم ، صوت و متن نشست۵ ساعته با سیدناصرموسوی ،در زمان قانونی تبلیغات برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم از سوی پایگاه خبری تحلیلی رامهرمزنیوز و یاران ۳۱۳ انتشار داده خواهد شد.

 

پایان خبر/

۱ دیدگاه

  1. درود خدا بر تو ای که از نسل و سلاله پیامبری.
    واقعا که جز خدمت و زحمت کشیدن برای این مردم و دلسوزی و همراه و یاور بودن شما با مردم چیز دیکری را در شما سراغ نداریم.
    ان شاء الله که به حق جدت امامزاده سید محمد ع هر چه که از خدا میخواهی به تو عطا بفرماید.
    مطمئن باشید آقای موسوی، که این دوره با تمام نیرو و قوا در خدمتت هستیم چرا که لیلقتت بالاتر از این پست ها و مقامها میباشد.
    کرسی سبز مجلس به انتظارت میباشد. یاااااااا حق

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.