۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » خوزستان » ویژه ها
  • شناسه : 1329
  • 17 نوامبر 2015 - 15:52

ورود یاران ۳۱۳ به اوضاع وخیم محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز و رامشیر و حومه/انتشار گزارش جامع و دردناک از محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز در آینده نزدیک/ مردم اسناد و مطالب خود را به یاران ۳۱۳ ارسال کنند.

در حاشیه اعلام سیاست های کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله): ورود یاران ۳۱۳ به اوضاع وخیم محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز و رامشیر و حومه/انتشار گزارش جامع و دردناک از محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز در آینده نزدیک/ مردم اسناد و مطالب خود را به یاران ۳۱۳ ارسال کنند سرویس […]

در حاشیه اعلام سیاست های کلی محیط زیست توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله):

ورود یاران ۳۱۳ به اوضاع وخیم محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز و رامشیر و حومه/انتشار گزارش جامع و دردناک از محیط زیست و منابع طبیعی رامهرمز در آینده نزدیک/ مردم اسناد و مطالب خود را به یاران ۳۱۳ ارسال کنند

6

سرویس اجتماعی – یاران ۳۱۳: پایگاه خبری یاران ۳۱۳ بزودی گزارش جامع دردناکی از اوضاع وخیم محیط طیست و منابع طبیعی در رامهرمز منتشر می کند.

یاران ۳۱۳ مدت هاست تحقیقاتی در این زمینه به عمل آورده است و به نتایجی نیز رسیده است اما اعلام سیاست های کلان محیط زیست توسط رهبر حکیم انقلاب جرقه و انگیزه ی بیشتری را بوجود آورده است.

بی شک گزارش مطالبه گرانه ی یاران ۳۱۳ در خصوص اوضاع وخیم محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان و حومه می تواند سند محکمی برای ورودِ دستگاههای قانونی و حقوقی کشوری به شهرستان رامهرمز باشد چرا که از عهده ی دستگاههای مربوطه محلی اقدامی مؤثری تا حال صورت نگرفته است. هر اقدامی هم بوده در حد گزارش به مراجع بالاتر و یا موقتی بوده است.

یاران ۳۱۳ از همه مسئولین، نخبگان، فعالان محیط زیست، فعالان فرهنگی و سیاسی و مردم شریف رامهرمز در خواست می کند اسناد، عکس، فیلم، متن، انتقادات، موضوعات، راهکارها و پیشنهادات خویش را به ایمیل زیر ارسال کرده تا از اسناد آنها در گزارش جامع محیط زیست رامهرمز استفاده شود.

ایمیل:

info@yaran313.ir

عکس ها:

1 2 3 4 5 7

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.