۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » عکس و فیلم
  • شناسه : 647
  • 10 آگوست 2015 - 20:04

کلیپ: معرفی ابوالفارس – قسمت اول

گروه مستند یاران ۳۱۳ تقدیم می کند: کلیپ: معرفی ابوالفارس – قسمت اول پایگاه خبری یاران ۳۱۳ – با همکاری برخی از جوانان ابوالفارس جهت معرفی ابوالفارس، امکانات، مشکلات، مطالبات، جاذبه های گردشگری و غیره اقدام به تهیه برخی مستندات صوتی تصویری می نماید. قسمت اول این مجموعه که به معرفی “بخشی” از امکانات و […]

گروه مستند یاران ۳۱۳ تقدیم می کند:

کلیپ: معرفی ابوالفارس – قسمت اول

abolfares1

پایگاه خبری یاران ۳۱۳ – با همکاری برخی از جوانان ابوالفارس جهت معرفی ابوالفارس، امکانات، مشکلات، مطالبات، جاذبه های گردشگری و غیره اقدام به تهیه برخی مستندات صوتی تصویری می نماید.

قسمت اول این مجموعه که به معرفی “بخشی” از امکانات و مشکلات می پردازد توسط دو جوان ابوالفارسی – فرید شیخی و جلال بختور تدوین و آماده پخش است.

بخش ابوالفارس یکی از بخش های مهم شهرستان رامهرمز می باشد به چند دهستان و روستا تقسیم شده و شغل اکثر مردم این سرزمین کشاورزی و دامداری است. ابوالفارس که دارای چندده حلقه ی چاه نفتی است هنوز از برخی مشکلات نظیر بیکاری، رفاه، بهداشت، آموزش و … رنج می برد.

یاران ۳۱۳ که در کنار پرداختن به مشکلات و معضلات استان خوزستان و شهرستان رامهرمز از بخش ها و روستاها نیز غافل نشده است و إن شاءا… در فرصت های آتی انعکاس مطالبات مردمی بهتر و سریعتر خواهد بود.

برای دانلود قسمت اول معرفی ابوالفارس با موضوع امکانات و مشکلات، تدوین فرید شیخی و جلال بختور به لینک زیر رفته و مستند را دانلود کنید:

لینک دانلود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.