۞ امام علی (ع) می فرماید:
آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست خارجی » ویژه ها
  • شناسه : 99
  • 25 جولای 2014 - 1:07

دلیل حمایت سازمانهای مدعی حقوق بشر از این متجاوز و متجاوزان چیست؟/نامه حقوقی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور رامهرمز به شورای حقوق بشر سازمان ملل

دلیل حمایت سازمانهای مدعی حقوق بشر از این متجاوز و متجاوزان چیست؟ نامه حقوقی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور رامهرمز به شورای حقوق بشر سازمان ملل بسم الله الرحمن الرحیم ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل بیش از یک دهه است که جهان شاهد جنایت های وحشتناکی در کشورهای مسلمان دنیا، نظیر عراق، افغانستان، […]

دلیل حمایت سازمانهای مدعی حقوق بشر از این متجاوز و متجاوزان چیست؟

نامه حقوقی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور رامهرمز به شورای حقوق بشر سازمان ملل

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست شورای حقوق بشر سازمان ملل

بیش از یک دهه است که جهان شاهد جنایت های وحشتناکی در کشورهای مسلمان دنیا، نظیر عراق، افغانستان، سوریه و فلسطین بوده است و منطقه ی غرب، میانه و جنوب آسیا را به مکانی ناامن تبدیل کرده است. کشورهای مستکبر و زورگو نظیر ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم نامشروع اسرائیل، در کل جهان و منطقه ی جهان اسلام به جنگ، خشونت، تروریسم و کشتار میلیون ها انسان بی گناه پرداخته اند. این اتفاقات صدای ملت های مختلف و انسان های آزاده را درآورده است ولی آنانی که باید ناظر باشند و عکس العمل نشان دهند، مواضع خود را در جهت عکس حقوق بشر اعلام میکنند و جای مظلوم و ظالم را عوض کرده اند. بدان گونه که سازمان ملل از کسی حمایت میکند که مجهز به پیشرفته ترین سلاح های روز دنیا بوده است و متجاوزی بیش نیست وتمامی مبانی حقوق بشر را زیر پای خود له کرده است و حتی یک مورد را نمیتوان مثال زد که رعایت کرده باشد .

حال چند سوال : دلیل حمایت سازمانهای مدعی حقوق بشر از این متجاوز و متجاوزان چیست؟ آیا وقت آن نرسیده است که برای همیشه از خواب خرگوشی خویش بیرون آمده و نظاره گر نسل کشی و کودک کشی رژیم نامشروع صهیونیسم شوید؟ آیا همچنان از رژیم آپارتاید صهیونیسم حمایت می کنید؟ این چه حقوق بشری است که اگر یک انسان یا حیوان غربی درخطر باشد صدای شما گوش فلک را کر میکند! ولی درقبال این فاجعه عظیم انسانی که حدود ۷۰ سال است دامن گیر ملت مظلوم فلسطین شده است واکنون نیز غزه زیر بمباران وحشیانه رژیم منحوس صهیونیسم قرار دارد و دل هرانسان آزاده ای را به درد می آورد، شما نه تنها سکوت کرده اید بلکه وقیحانه از این نسل کشی حمایت می کنید؟ بر اساس معاهدات بین‌المللی در جنگ‌ها و منازعات زنان و کودکان باید در مصونیت باشند و همچنین نباید ممانعتی برای ارسال دارو و غذا وجود داشته باشد پس چرا در موضوع غزه هر دو مورد نادیده گرفته شده است ؟ آیا این ذلت برای همیشه بر پیشانی سازمان های دروغین حامی حقوق بشر خواهد ماند؟

جناب آقای دبیر کل

امروز افکار عمومی جهان به این نتیجه رسیده اند که سازمان های بین المللی، حقوق بشر را محدود به چند کشور مستکبر و زورگو دانسته و حمایت از حقوق بشر دروغی بیش نیست! سازمان هایی که تابلوی دروغین دموکراسی و حقوق بشرو آزادی را بر سر در ساختمان های خود آویزان نموده اند مسئله ی حقوق بشر را آلت دست خود کرده و آن را به سخره گرفته اند.

جمعی از دانشجویان رشته حقوق از جمهوری اسلامی ایران، ضمن محکوم کردن جنایت های بی شرمانه و تحریم های ظالمانه علیه مردم بی گناه و بی سلاح و بی دفاع فلسطین و غزه، وظایف شما را گوشزد می نماییم و به شما هشدار می دهیم که بی شک آتش این جنایت ها و کشتارها روزی دامان شما را نیز خواهد گرفت. باشد که عبرت بگیرید.

انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور ایران – استان خوزستان – شهرستان رامهرمز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.